2014. április 28., hétfő

#Részlet #Előzetes

- Kérlek, bármit megteszek, csak ne menj el. Könyörgöm neked. 
- Sajnálom. 
- Szeretlek. - súgtam neki és a fejem jobbra- balra forgattam, jelezve neki, hogy ezzel nem old meg semmit, ha most elmegy. Nem értettem, hogy történt ez, és egyáltalán miért. A könnyeim megállíthatatlanul potyogtak és hangtalan sírtam az udvar közepén. A szívem egyik felét mintha kiszakították volna a helyéről. Úgy éreztem elvesztettem őt. Fájt, rohadtul fájt a tette és csak fel akartam ébredni. Kinyitni a szemeim és megpillantani őt mellettem, ahogy édesen szuszog és néha mosolyra húzza a száját, ha valami szépet álmodik. 

6 megjegyzés:

  1. Kíváncsivá tettél :) Nagyon imádom a blogod. Szerintem nagyon tehetséges vagy <3 Remélem mihamarabb hozod a 2. évadot <3 :*

    VálaszTörlés
  2. Oh na ne már:( Remélem nem valami szomorú sztorira tervezed! Akkor is elolvasom, viszont fájó szívvel!❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majd meglátjuk, hogy milyen lesz..de nem lesz annyira igazán depis ám. :) ♥
      Már alig várom, hogy közzétehessem az első részt :P

      Törlés