2013. augusztus 17., szombat

Díjak!

Úristen nagyon szépen köszönöm Dorinának és K. Macinak! Nagyon sokat jelentenek. Életembe először kaptam díjakat és még nem nagyon tudom, mi a teendő ilyenkor.


Szabályok:
~11 dolog rólam
~11 válasz
~11 kérdés
~11 blognak továbbküldeni

11 dolog rólam:
1. Először is rendes nevem: Zsófi
2. Van egy német juhászom, akit mindennél jobban szeretek.
3. Directioner vagyok.
4. Szemüveges vagyok, amit utálok.
5. Rengeteg blogot olvasok.
6. Szeretem a sportokat, legyen az bármi.
7. Imádom a csokit.
8. Van 1 húgom.
9. Egyik lételemem a zene.
10. Zumbázok.
11. 12.-es leszek.

11 válasz:
1.Kedvenc állatod? - Kutya /németjuhász/
2.Voltál valahol nyaralni? - Igen, Sárváron voltunk, és imádtam. xd
3.Van példaképed?Ha igen ki és miért? - Külön olyan példaképem nincs, akit kiemelhetnék. Sok olyan ember van, akire szeretnék hasonlítani :)
4.Szereted a sajtot?:D - csak is a trapistát :D
5.Mi ösztönöz a blogírásban? - A többi blog. :D 
6.Sok posztered van? - nem vagyok az a poszteres fajta. Ha van is, nem rakom ki őket a falamra.
7.Szeretsz blogolni? - Nem rég kezdtem, de amióta csinálom, sokkal jobban érzem magam. Szóval igen. 
8.Kedvenc színed? - narancs, zöld :)
9.Hány éves vagy? - 18...végre nagykorú lettem XD
10.Szereted a Vámpírnaplókat? - igen nagyon szeretem, mondjuk az utóbbi időben kicsit elhanyagoltam, úgyhogy a 4. évadot nem is láttam. De igyekszem bepótolni a lemaradásom :)
11.Van twittered? - Igen, van. Ha van kedvetek kövessetek ;) https://twitter.com/SophieSmiles5

11. kérdés: 
1. Szereted a csokit? :D
2. Kedvenc film?
3. Hova szeretnél egyszer eljutni?
4. Milyen nyelveket beszélsz/tanulsz?
5. Kedvenc városod?
6. Szeretsz táncolni?
7. Mi alapján írod a sztoridat?
8. Mióta blogolsz?
9. Szeretsz énekelni?
10. Hány éves vagy?
11. Várod a sulit? 

11 blog, akinek küldöm:
1. We are not afraid - Twenty years later
2. This is my Real life
3. Angel

4. Just like a nightmare

Most hirtelen többet nem tudok..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése